Helgen börjar ta slut

Hej!

Hur mår ni? Jag mår bra jag har ju tagit det lugnt i helgen. Läst en del och idag har jag inte läst. Somnade på soffan tidigare och vaknade nyligen. Har tagit hand om disken nyss så snart tänkte jag göra mat. Men som sagt blivit en lugn helg. Igår lagade jag tacos hade tortilla bröd som jag har haft liggandes i frysen så länge så igår tog jag fram köttfärs och åt upp tortilla bröden.

Blev inte tacos med tacosås och krydda utan slängde ihop en egen med lite ingredienser jag hade hemma. Vilket fungerade det med och jag tyckte det var så gott. Hade ost hemma så det hade jag såklart.

Idag har jag även lagt upp en ny video denna video kom jag på i fredags att jag skulle göra.

Ni får jättegärna kolla och glöm inte att gilla videon. Vet att jag fick frågor om jag gör en recension av boken jag läser, ja det kommer en recension av boken. 😊Vet att många gillar mina bokrecensioner så en sån kommer.

Kram/Amanda